• PL
  • EN
  • EN

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydata na stanowisko straszego specjalisty

13-09-2017

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

 

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej

poszukuje kandydata na docelowe stanowisko:

Starszego Specjalisty, funkcjonariusza w codziennym rozkładzie czasu służby, na zasadach przeniesienia służbowego w Wydziale Bezpieczeństwa Systemów Teleinformatycznych,

w Biurze Informatyki i Łączności

 

Liczba lub wymiar: 1

 

Główne obowiązki:              

-         Instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych w zakresie systemów operacyjnych i oprogramowania

-         Utrzymanie ciągłości działania urządzeń informatycznych i aplikacji użytkowych

-         Prowadzenie spraw związanych z wnioskami i decyzjami w sprawie użytkowanego sprzętu,

-         Serwis i utrzymanie urządzeń komputerowych oraz oprogramowania,

-         Wykonywanie analiz w zakresie potrzeb i wykorzystania sprzętu oraz oprogramowania teleinformatycznego,

-         Realizacja zadań z zakresu administracji i serwisu systemów łączności Komendy Głównej PSP,

-         Ewidencja podręczna sprzętu i oprogramowania

-         Współpraca w zakresie planowania zakupów sprzętu i oprogramowania oraz udział  w procesach i procedurach przetargowych,

 

Wykształcenie: średnie

 

Wymagania konieczne:

-         znajomość i umiejętność konfiguracji systemów operacyjnych WINDOWS;

-         znajomość oprogramowania MS Office

-         umiejętności diagnozowania i usuwania problemów programowo-sprzętowych,

-         zgoda na postępowanie sprawdzające w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do najwyższych klauzul tajności w zakresie informacji KRAJOWEJ, NATO, UE,

-         umiejętność organizacji pracy;

-         systematyczność i samodzielność;

-         odpowiedzialność;

-         dyspozycyjność;

-         odporność na stres;

-         komunikatywność, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagania pożądane:

-         znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z systemami IT i dokumentacją techniczną.

 

Warunki pracy:

-         praca przy stanowisku komputerowym,

-         udział w delegacjach służbowych.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-         kopia dowodu osobistego,

-         kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

-         oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,

-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

-         życiorys i list motywacyjny.

 

Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do 30.09.2017 roku pod adresem:

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej

Biuro Kadr i Organizacji

ul. Podchorążych 38

00-463 Warszawa

 

Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. 

Lista aktualności

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.